Prekių krepšelis

Kontaktinė informacija

Dažniausiai užduodami klausimai

Dažniausiai prekės pristatymas trunka iki 2 savaičių, būsite asmeniškai informuoti apie pristatymo terminus nurodytu el. paštu.

Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę, užsakymo numerį bei pakeitimo informaciją) elektroniniu paštu: edu(eta)asela.lt ir mes su Jumis susisieksime.

 

Atsiųskite savo duomenis (vardą, pavardę ir užsakymo numerį) elektroniniu paštu: edu(eta)asela.lt ir mes su Jumis susisieksime.

Kurjeriui pristačius siuntą, atidžiai ją apžiūrėkite – įpakavimas turi būti nepažeistas. Jeigu pastebėjote, jog, visgi, Jums buvo pristatyta prekė, kurios pakuotė yra apgadinta, reikėtų atsisakyti siuntos ir kurjerio pateiktame prekės priėmimo-perdavimo akte pažymėti, jog gavote pažeistą prekę. Apie kurjerio pristatytas pažeistas prekes prašome informuoti mus el. paštu: edu(eta)asela.lt arba telefonu +37067941825

Užsakymą atšaukti galite rašydami el. paštu edu(eta)asela.lt arba skambindami telefonu +37067941825. Prašome apie užsakymo atšaukimą pranešti kaip įmanoma greičiau nurodant užsakymo numerį. Užsakymai pagal individualius užsakymus nėra atšaukiami.

Spauskite čia norėdami prisijungti arba užsiregistruoti.

Reikia pagalbos?

Susisiekite su mumis


Negalite kopijuoti šio puslapio turinio